jastericka

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Neverím vám, nerozumiem vám...zanevrela som na vás....

.... je chyba vo mne, alebo... ?asi ano...

Sklamala som sa... už vám neverím, ani jednému.... som už z vás unavená a nevládzem ďalej čo i len sa snažiť pochopiť váš svet.... nerozumiem mu a ani asi nebudem... Chápem iba tých jednorázových... tí sú aspoň úprimní a viete o čo im ide... čo chcú... Nerozumiem tých, čo sú strašne "zamilovaní" a potom iba bolia.... Muži asi ozaj nie sú stvorení na lásku.... alebo? Nechcem všetkých hádzať do jedného vreca, ale prečo iba ja stretávam tých, ktorí ma ešte o tom nepresvedčili?

Je to vo mne? Ale veď ja vobec nie som náročná....!!! Nemám žiadne normy, žiadne podmienky..... nemám nalinajkovaný ideál..... Ale jeden človek, ktorého som stretla..... nedokonalý.... ale neobyčajný.... ten sa priblížil najbližšie ku mne ako sa kto kedy priblížil..... ale aj on sa zbabelo vzdal....... A tým mi už úplne zobral všetky ilúzie.... zobral mi nádej,že za lásku sa oplatí bojovať..... No neoplatí sa..... A mne začína byť všetko jedno..... Najľahšie je to s tými jednorazovými..... viete na čom ste, a nezraníte si dušu..... ani vám neukradnú srdce, ani vás nenadchnú, ani s nimi netúžite mať deti..... sú tu len kvoli telu.... pudovému aktu..... ktorý nemá s láskou nič spoločné.... nedajú vám nič.... zoberú.... vykrádajú... Zostane len smútok a odvrátená tvár, keď je vám zo seba zle a nechcete sa na seba ani len pozrieť do zrkadla..... Ale čo už, keď chlapi možu využívať ženy...prečo by nemohli ženy využívať ich? Neverím už žiadnemu.... nepočúvam už žiadne prázdne slová.... odmietam bozky, ktoré sú falošné...... Ak tu nie je človek, ktorý by o mna bojoval.... nemám záujem.... (Prečo si to vzdal? )

Som smutná a opitá, neverte mi....


Ja ???...alebo... | stály odkaz

Komentáre

  1. ?
    A preco sa vobec zahadzujes s tymi "jednorazovymi"? Mas pocit ze ti inak nieco unika a ze "co ak nahodou?" ????
    publikované: 27.05.2007 01:08:32 | autor: spcxxx (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. Rada
    viem,čo cítiš..o ako dobre to viem.len jedna rada:
    bud silná a nikdy neukáž,ako ťa to zlomilo..Smej sa na cele hrdlo,flirtuj zo všetkymi,ale nelez s nimi do postele..bud ťažko dostupna..to mužov láka..dostať niečo,čo nejde ťažko..a čo je hlavne..používaj aj rozum,ked je srdiečko zaslepene láskou...držím palčeky..určite budeš raz v živote šťastna...Možno už zajtra...Možno....
    publikované: 27.05.2007 06:36:27 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  3. alkohol ...
    ten robi s clovekom divy..
    ani ja muzom neverim... ale vzdy najdu sa medzi nimi wotrelceqovia, kvoli ktorym sa este oplati verit... aj ked nie na lasku... to uz je hlupost.. verim v cloveka...ak sklame clovek, je chyba niekde medzi nim a mnou.. ak by som sa sklamala v tej laske... tak by som viac cloveka necela.. hmm
    publikované: 27.05.2007 10:16:22 | autor: akynka (e-mail, web, autorizovaný)
  4. po jednorázovkách
    bolí často hlava
    publikované: 27.05.2007 10:28:53 | autor: teide (e-mail, web, autorizovaný)
  5. teide..
    ako vies? :DDDD
    publikované: 27.05.2007 10:54:48 | autor: akynka (e-mail, web, autorizovaný)
  6. MissEllie
    A to co je za debilnu radu???? Pre koho ma hrat divadielko? Ved seba aj tak neoklame (predpokladam ze je natolko inteligentna) a k comu bude ked bude "vytrestavat kolegov vinnika"? Myslis ze sa bude citit zato lepsie ked "ponatahuje" zopar debilkov, ktorym to beztak moc nespravi pretoze maju velmi pragmaticky pristup "neda jedna, nevadi - vsak da druha"...

    Mozno by bolo lepsie dat si "pohov", napr. moja matka sa po rozvode a sklamani uz v tejto oblasti nijak neangazovala, a v podstate s nou musim suhlasit lebo vecsina chlapov su znacne sracky.
    Aj mne osobne dost odlahlo ked som si povedal ze "dost bolo narazania si rypaka". Je totiz priama umera - cim viac ocakavas za tym kratsi koniec tahas. A co s tym? Znizit naroky? Bude potom skutocna aj vnutorna spokojnost? Alebo neznizit a nechat sa radsej znicit?
    Pomohlo mi spoznanie osoby, u ktorej citim obojstranne porozumenie, aj ked viem ze velmi pravdepodobne nebude nikdy "moja". No dava mi ovela viac ako nejaka "skutocna co stoji vedla mna" a tak rezignovat na nejake hladanie bolo ovela lahsie...
    publikované: 27.05.2007 18:14:39 | autor: spcxxx (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. akynka
    mudro hovoris, suhlasim...
    publikované: 27.05.2007 19:32:45 | autor: jastericka (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. 4 all
    kazdy ma na to svoj nazor.... a ziaden nie je ten "spravny"... ja to pokladam za strasnu chybu.... ktoru zistis trosku neskor po tej vsetkej fraske a zabave... a ta chyba boli....
    ale laska boli este viac...
    nenavyberam si:/
    publikované: 27.05.2007 19:36:08 | autor: jastericka (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. spcxxx
    ten,ktorý bude o nu ozaj stat,nepojde za druhou..
    pretože druhá sa jej nevyrovna..
    a myslím,že muži maju radšej ženske v pohode,ako nejake deprimovane puťky..toť..o tom bola moja debilna rada..
    publikované: 27.05.2007 20:17:44 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  10. MissEllie
    "ten,ktorý bude o nu ozaj stat,nepojde za druhou.. pretože druhá sa jej nevyrovna.. "
    presne moj nazor, pretoze tak by to malo byt a je to zaroven jedina koncepcia ktora je cista a dost trvanliva (a zaroven je to zdovodnenie mojej tvrdohlavosti preco som ochotny sa "babrat" len s takou o ktoru skutocne stojim)
    ALE!!! realita : "bud ťažko dostupna..to mužov láka.." + poznas vtip "preco si pes lize gulky??? lebo moze!"
    kombinacia tychto dvoch faktorov (tuzba si furt nieco dokazovat+ moznost, tuzba po zmene, nuda...) sposobuje ze to takto nefunguje u velkej vecsiny chlapov a aj vela zien. Hlavne u chlapov je uplne bezne ze nejdu za "lepsou" ale za "novou". Ak to tak nie je tak to byva casto sposobene pohodlnostou a lenivostou a priznaj ze taky chlap zeny vecsinou nelaka a maju ho po case za blba...

    "myslím,že muži maju radšej ženske v pohode,ako nejake deprimovane puťky" - ano mas vo vseobecnosti pravdu, ale takisto maju chlapi radsej zeny ktore su inteligencne a aj inak "pod nimi".
    Nedavno som pozeral film "Quiet" - pochadza z neho skvely vyrok "jedneho dna sa prebudis a zistis ze zivot je sracka". Kazdu inteligentnejsiu zenu toto smutne zistenie v zivote ocakava, ide len o to kedy podlahne faktom a suvislostiam a kedy jej to dojde.

    Este otazka - chces byt taka ako si ta idealne predstavuje "bezny chlap" alebo chces byt sama sebou? Poznas vtip ze "aka je idealna zena? nema nymfomanka s velkymi kozami co vlastni pivovar" :o)
    Inspirovalo ta to? tak sa bez prisposobovat.... ;o)

    p.s. laska je ako beh po skle - kazdy pohyb niekoho velmi boli okrem tych co su uz tak otrli ze ich neboli nic...
    publikované: 27.05.2007 21:07:26 | autor: spcxxx (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. Bojovat?
    Prepáč ale za teba by som nebojoval. Podľa toho čo si tu napísala ako sa správaš to by asi nestalo za to.
    publikované: 28.05.2007 08:20:50 | autor: Samo (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. samo
    ake prepac... mne to je jedno, ze ty nie...
    podla toho co som napisala, ako sa spravam (ako sa spravam?)... to znamena ze ma poznas? ked si precitas par viet, uplne vies kto som?
    publikované: 28.05.2007 12:13:49 | autor: jastericka (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. Odpoveď
    Jašterička to bola odpoveď na tvoju otázku. Nepoznám ta iba posudzujem podľa toho ako píšeš. Je to inteligentne napísané ale to je asi vedľajšie. Myslím si že problém keď chceš hľadať musíš ho napísať. To čo píšeš nie je ten problém našiel som tam úzkosť ktorá prameni ani nie vo vzťahoch ale niekde inde. Je to zakódované v tvojom blogu. Aspoň to tak chápem ja ale môžem sa aj mýliť. Sme predsa ľudia.
    publikované: 28.05.2007 19:12:13 | autor: Samo (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. spcxxx
    to psko je nádherny výrok..to si niekde uložím..)))
    a k tomu ostatnemu..
    mám vyskušane v živote vela..
    ver mi..toto u mna funguje najviac..
    nič nezaboli muža viac,ako ked mu da žena najavo,že svojim odchodom z jej života jej vlastne len urobil službu..)))
    pamätam..v puberte som čítala knihu Diablica..
    pak som videla aj film...
    to je ončo...
    tak by sa mali ženske správať..dať najavo mužovi,že nie je jediny a jedinečny..pokial si to nezasluži..))nechcem vyzerať ako feministka..
    život bez muža si neviem predstaviť..))))..ale....neboj...tak,ako viete byť vy k nám,aj my vieme byť k vám...a boli vas to rovnako..len si to ťažšie priznavate..lebo to nie je CHLAPSKE..))))
    publikované: 28.05.2007 19:33:42 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  15. Ellie
    nerozculuj sa, tie citove vykyvy chlapy chapu po svojom...:))) proste chlapi, ale inak su to tvrde a pravdive vyroky, si zahladena do svojich mindrakov, neboj, ak ten o kom tak krasne pismenkujes stoji o teba, urcite ti vysle signal... ale ta myslienka o BEHU PO SKLE ta nema chybu, musis uznat , ten chlapik je dobry!... a prijmi raz fakt laska je bolest a stastie zaroven, nic sa jej nevyrovna... a pis dalej... pusti gina von z flase, je to tvoje prezivanie... skus myslienky odviest na pracu, inym smerom, cas ti ukaze, ver mi.
    publikované: 28.05.2007 20:09:10 | autor: slnecnica (e-mail, web, autorizovaný)
  16. Slnečnica
    dakujem..)))
    ale...ja nemám v tejto oblasti problem..)))
    som optimista..
    a viem,že čo boli,to preboli..
    za 5 dní som "vysporiadana"..
    všetko zle je na niečo dobre..
    toť môj pohlad na život..

    a ten "chlap"..môj oponent má vela do seba..klobuk dolu pred ním..mám rada ludi,ktorí vedia vyjadriť svoj nazor a stáť si za ním..))))
    publikované: 28.05.2007 20:54:48 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  17. missellie
    Naozaj sa ti vyrok paci? Takych metaforickych prirovnani vymyslim kludne spustu, pretoze sa rad vyjadrujem v obrazoch... Akurat to vyzaduje aj prijemcu schopneho si to "dekodovat" ;o)

    "a viem,že čo boli,to preboli.. za 5 dní som "vysporiadana".. " - nie je tu niekto povrchny??? Ale vlastne ti mozem zavidiet, osobne si prvu fazu "vyzieram" asi 3/4 roka, dalsiu fazu niekolko rokov a zbytok zostava dozivotne... No vlacenie historie za sebou, ziadne zabudnutie len mierne otupenie - pomaha to sice predchadzat opakovaniu chyb ale casom sa to hromadi a hromadi... Preto si coraz lepsie zvazim ci vobec nieco skusim...

    Dufam ze nepokladala mna za "oponenta"? Nemyslim si ze moj pohlad a vnimanie je ehm no v kazdom pripade nie je prijemne, a je nezivotaschopne priam destruktivne - proste neviem uniknut faktom a suvislostiam ktore vidim (hod mysku do bludiska z ktoreho niet vychodu a ktore dokaze obsiahnut svojim vnimanim a pametou a ona bud rezignuje alebo bude behat jak sialena az do zrutenia.. ved "co ak"?).
    Nikomu nic nenanucujem, len mam taky zlozvyk "otvarat nevidomym oci" zaco ma potom obvykle nemaju moc v laaaske....

    "tak by sa mali ženske správať..dať najavo mužovi,že nie je jediny a jedinečny.." vies co by mali v prvom rade podla mna? za kazdy "kalerab" co im naserviruju ich kopnut do guli, lebo ked je dopyt tak sa ponuka vytvori a potom placu dodatocne. ale ano, ked sa casto tak dobre pocuvaju a je to tak lakave tej fikcii uverit ze?

    "nič nezaboli muža viac,ako ked mu da žena najavo,že svojim odchodom z jej života jej vlastne len urobil službu..)))" - na tom je urcite velky kus pravdy, lenze naozaj mas z toho dobry pocit ked sa "pomstis"? Nie je to znacne pubertacke taketo "predvadzanie sa naoko" a zneprijemnovanie zivota? Tiez som to ciastocne robil tak do 23. Vies, napriklad teraz som v situacii ked sa ku mne nedavno zachovala jedna v kazdom pripade velmi neferovo a necestne a dokonca nemala ani tolko slusnosti sa mi ukazat na oci . Bola hracka zistit si o nej udaje. Mohol by som jej zo zivota spravit take peklo a tak sofistikovanym sposobom ze by asi ani netusila odkial "vietor fuka"... Ale ma to cenu? Zmenim tym nieco?

    "život bez muža si neviem predstaviť..))))..ale....neboj...tak,ako viete byť vy k nám,aj my vieme byť k vám...a boli vas to rovnako..len si to ťažšie priznavate..lebo to nie je CHLAPSKE..))))" - nepaci sa mi to zovseobecnovanie, hlavne ked sa pohybujeme pri okrajoch "gaussovej krivky" tak moze byt velmi velmi zradne. Z tohto dovodu zasadne nepouzivam "MY" (uznavam ze som ten okraj) a nezvyknem pouzivat ani "VY" (moja pozornost je upriamena iba k okrajom a obycajnost, primernost a normalnost pokladam za hanlive vyrazy)
    A porovnavat bolest (priznanu ci zatajenu - ozaj a co si vlastne potom ty ked bolest zatajujes? vid. "nikdy neukáž,ako ťa to zlomilo") ma zmysel jedine ked by prenho skutocne aj vela znamenala a v tom pripade nema zmysel "dodatocne trestat" lebo velkym trestom je uz aj samotna strata. V pripade ze bola prenho len "blba buchta na pojebanie" tak sa akurat bude este rehlit na nej s "kaaamosmi" ze vyvadza jak krava.



    publikované: 28.05.2007 21:40:34 | autor: spcxxx (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. 2 spcxxx
    len mam taky zlozvyk "otvarat nevidomym oci" .... aky si si isty ze prave to tvoje videnie je spravne?
    publikované: 28.05.2007 21:54:23 | autor: jastericka (e-mail, web, autorizovaný)
  19. preco?
    lebo podkladam argumentami... a na argumenty aj reagujem...
    ja si nemusim byt isty, nikto totiz nemusi prijat co poviem - neznasam niekomu rozkazovat, este ani psovi ked som mal pozicaneho sa mi nechcelo :o)

    Alebo moje motto: "nema cenu zblizovat svety natolko vzdialene ze nemaju ani malicky prienik..."

    Pripadne reakcia mojej matky: "Neda sa povedat ze to nevidis pravdivo, len mnohe veci je lepsie si neuvedomovat"

    Tak co Neo - ktora pilulka to bude? Cervena alebo modra? ;o)
    publikované: 28.05.2007 22:13:32 | autor: spcxxx (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. spcxxx
    kua..si ma rozoobral ako bicykel..)))))))))))))))))))))))
    asi aj traumu z toho budem mať..)))))))
    ked dám svojmu psychologovi off..zastupiš ho?..)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    život je náádherny..)))))))
    aj s tými "boliestkami"...človek si musí vela odtrpieť,aby vede krásne precítiť...neviem,kolko máš rokov...či sme v tom istom leveli..ale..každoopádne..tvoja mamina ma pravdu..))))))))))))))))
    publikované: 28.05.2007 22:29:20 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  21. 2spcxxx
    nemyslis, ze si pritvrdy? aj ked mas fakticky pravdu! ved ona vypoveda zvnutra, pomenuva pocity, tak preco ju trestas ... potrebuje to vyventilovat, niekto ma priatela, niekto butlavu vrbu, iny to vykrici do netu... kazdy tie svoje krivdy niekte ventiluje... uffff... daj jej cas, tych 5dni je malo,pripustam... mozno treba zamestnat hlavu inymi myslienkami... len nie plieskat tvrdym bicom slovnych mudrosti, to ti malokto prijme...sme ludia, ludia s nedostatkami, nehrame sa na bohov! tak preco...to robis?
    publikované: 28.05.2007 22:36:01 | autor: slnecnica (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. slnečnica a spcxxx
    5 dni je na prvotne otupenie bolesti..
    su momenty,na ktoré nezabudaš cely život..
    ale ked si zaslepeny bolesťou,tak tie momenty prehliadaš..
    a TOTO si ja nechcem dovoliť..
    nepochopili ste ma...asi to bude tým,že nie som ani z Venuše..ani z Marsu..Ja "lietam" niekde medzi tymi dvoma planetkami..v beztiažovosti..)))

    a od spcxx to neberiem ako trest..už dávno som sa naučila rešpektovať inych nazory..a nemeniť tie svoje..)))
    publikované: 29.05.2007 05:27:58 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  23. ehmmmm...:)))
    a vidis to, to je nas pohlad na tvoju uvahu, tak sme si to po svojom natocili...uz mlciiiim...:)))...bud stastna a rob stastnymi ludi okolo seba...(neradim, uz naozaj neradim)... uz budem len citat!
    publikované: 29.05.2007 10:03:54 | autor: slnecnica (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. dobra otazka... "preco?"
    Mozno si predstavujes draka chrliaceho ohen vsade okolo seba a tesiaceho sa z toho spaleniska...
    A skutocnost? Sice tvrdohlava ale skor introvertna submisivna osobka vyhybajuca sa konfrontaciam (hadkam)...

    Vysvetlit "preco?" bude obtiazne ale mozem sa o to pokusit.

    Ked pisem tento text vidim tisice kilometrov hrubych kablov prenasajuce desattisice voltov po celej Europe. Zmenene v lokalnej transformatorovni na 220 a rozliezajuce sa dalej pod zemou kilometre po celej petrzalke po jednotlivych domoch a bytoch az ku mne, kde su pulznym trafom principom ktory poznam zmenene zjednodusene na 12, vedene na "dosku" a dalej zmenene na 1.25, "rozliezajuce" sa po ploske cmXcm strukturami tensimi ako tisicina vlasu, v stovkach milionov malickych suciastiek masirovanych pulzmi miliardy krat za sekundu aby sa moje tuknutia na klavesnicu menili na virtualnu informaciu atd atd atd......
    Cely ten dej prechadza cez spustu poistiek, medzistupnov, je tak krehky a zranitelny, ze to vobec funguje je zazrak. Vidim vsetky tie uskalia a slabiny kde to moze zlyhat, posobi statickym dojmom ale pritom je vo vnutri velmi dynamicky....

    Ked stlacam obycajny vypinac svetla citim ze sa meni a ze uz nebude dlho fungovat... Myslim na procesy ktore v nom prebiehaju, kazdym stlacenim je blizsie svojmu koncu, material degeneruje aj bez stlacenia. Analyzujem ze oprava by bola neoptimalna kedze by mala malu zivotnost a bola by prilis pracna, takze bude nutne ist do vhodneho obchodu (ktoreho?), vybrat vhodny typ (nielen funkcne ale aj esteticky najkrajsi na to miesto), zaplatit peniazmi ktore ale treba najskor nejako ziskat.... no a vymenit ho co najmenej pracne aby ma ale zas neslahol prud...

    Vidim slnko pomaly ale isto a nevyhnutne spotrebuvavajuce "palivo" procesov termonuklearnej syntezy v nom prebiehajucich a zabezpecujucich ze na Zemi je aspon ako tak znesitelne pocasie (a kolko krat si uvedomis ze nadavas ked je 10 ze je prilis zima a ked je 30 tak prilis teplo?) , ktore je pritom tak krehucke a staci malicko a uplne sa zmeni.

    Vidim svet rozpadavajuci sa pred ocami, zvetravajuca oxidujuca degenerujuca opotrebuvavajuca meniaca sa hmota, ale aj nehmnotne. Vsetko akoby malo na sebe nalepku "estimated time to death". Okolo mna mnoho cyklickych javov najviac pripominajucich "Syzifovsku agoniu"....

    Vsetko tak nesmierne docasne, zranitelne a krehke - staci tak malicko aby sa to uplne zrutilo...

    Aj ked zas na druhej strane ten neustale tvoriaci sa strom vetveni moznosti, analyzy pravdepodobnosti udalosti mi umoznuje ist presne opacnou cestou ako je prirozene "miliony omylov na jeden uspech". Ked nieco vidim akoby to slo, tak to naozaj ide. Tazko je mi spomenut si kedy som naposledy robil nieco stratove. Ziadne zbytocne pohyby, vo vsetkom najoptimalnejsia cesta. Fascinacia okolia ze ked poviem ze nieco bude tak to naozaj spravim. Ale zaroven aj neochota pustat sa do niecoho riskantneho alebo kde nevidim ze to realne k niecomu moze viest. K niecomu o co mam zaujem a vyhodnotim to ako ziaduce a vhodne...

    Proti rozpadu, rozkladu a chaosu hmotneho sa da ako tak bojovat, u nehmotneho je to marne... Mam nutkavy sklon odmalicka vsetko rozoberat (aj doslovne), zistovat ako to funguje, ako sa to da lepsie "vyladit"... a k tomu je nutne analyzovat vychodiskovy bod co najpresnejsie t.j. TVRDO. Tvarovanim a zmekcovanim reality dochadza pochopitelne iba k omylom a "slepym vetvam" ktore nemozu fungovat lebo su postavene v zaklade na vymysle a iluzii.

    Ked prechadzas cez prechod na ceste tak si obvykle "optimisticky" nenahovaras ze "vsak stihnes prebehnut" (ak aj ano tak ti to zakonite dlho nevydrzi), kdezto v inych situaciach sa tak spravas. Napr. si nahovaras ze "s tymto chlapom by to mohlo vyjst" aj ked vlastne mas info a podnety ze to tak pravdepodobne nebude, akurat si ich nepripustas a blokujes ich a vydas sa touto takmer naisto na neuspech odsudenou cestou...

    Je len pochopitelne ze z tohto vsetkeho co vidim prenikne aspon nieco na povrch (aj to vidim preco a ako atd.). Tvrdost ku sebe, k okolitej hmote a jedincom.
    A nenachadza to pozitivnu odozvu. Pre ineho je jednoduche tomu uniknut - vyhne sa mi. A pre mna? Takmer vylucene. Ani alkohol, ani drogy to nepotlacia - je to stale vo mne. Okrem casu ked spim, a asi neprekvapi ze spim velmi vela (12 a viac hodin). Pre mna je to vlastne prijemnejsia cast existencie...

    Pri uvedomovani si tych procesov pre mna nema nieco co trva radovo sekundy vobec ziadnu hodnotu - uplne sa odomna odraza (chut jedla, vyvrcholenie....).
    Ide o tie "drobnosti" ktore sposobuju ze vela ludom sa zda zivot "nadherny"... Ten "konzumny sposob" zalozeny na momentalnom hrubom a jednoduchom uspokojovani potrieb. ja dokazem prijat len zalezitosti co trvaju DLHO a nie su momentalne. Paradoxne to vedie k tomu ze co je pre ostatnych "to podstatne" tak mna neoslovuje, a co je pre inych "to navyse okolo" co skor prekaza ma zas pre mna hodnotu.

    Nie je hodnotne "to", ale predstavy pred "to" ako k tomu pride, vnimanie pocas "to" zo vsemoznych uhlov a nasledne takmer vecne spomienky na "to"...
    Alebo "pouzitie"? Kdeze... jedine celok, koncepcia, ze to funguje podla mojich predstav - samotne "uzivanie" je druhorade.
    publikované: 29.05.2007 19:04:54 | autor: spcxxx (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. dalej...
    rozobrat ako bicykel? noo je plno veci co sa daju rozobrat ooooovela viac :o)

    Ja a psycholog? To by dobre nedopadlo... ;o) V naplni prace psychologa je nasmerovat pacienta na urcite POZITIVNE ciastkove riesenia, aby zostal resp. sa opet stal aspon ako tak fungujucou ciastockou skurveneho systemu spolocnosti. Je to v podstate ciastocna cielena manipulacia vedomia a to je proti mojmu svedomiu. V mojich prioritach je na prvom mieste skutocnost, na druhom mieste jednotlivec... a "zaujmy spolocnosti" - teda myslim spolocnosti v takej forme akou je, su uplne nepodstatne.
    Takze moje odporucania by boli minimalne kontroverzne ak nie rovno trestne :o)

    Rokov? Cerstvych 30, bleee :o(

    Ano - ma pravdu - svoju subjektivnu. Pre nu je menej neprijemne aj vedome prehliadat urcite skutocnosti a nasledne sa venovat zalezitostiam ktore su da sa povedat "k nicomu" (asi ako boj Dona Quijota s veternymi mlynmi) a pre mna menej neprijemne "vyzrat si svoj tvrdy nekompromisny pohlad" ale zas presne viem co robim a nerobim a vyhybam sa "nevdacnym zalezitostiam"...

    K tomu "trestaniu" som sa uz vyjadril... Mam svoj pohlad na svet, "cistenie" vztahov v okoli mi nikdy neprinieslo nic dobreho, zostava potom len lahostajnost, ale obrazne ti to poviem takto "tvrdo" - "nebudem zrat hovno a este pritom aj hlasno mlaskat ze ako mi torta chuti"
    Poviem ze je to "hovno" a ze kedze tu nic ine nemam a nechcem skapat hladom tak si minimum s odporom odkusnem s vedomim ze je to bohuzial nutne...
    Uvedomujes si ten rozdielny pohlad? Nevravim ze moj je spravny, len sa snazim o pravdu aj za cenu ze to bude neprijemne a nepohodlne.... A iny uz nebudem - to nepripustim a neexistuje nic cim by som sa dal podplatit ;o)

    Bolest? - priznam sa ze ju moc necitim (a som zato velmi rad), aj ked na druhej strane sa to rozlieza do dlhodobej frustracie, takze v podstate tych "5 hnusnych dni" je asi prijemnejsia varianta....

    "tvrdy bic" naozaj malokto prijme, jedine niekto kto si ho uz tiez vyrobil na seba sam a tak sa zbavenim sa mna aj tak tejto "speciality" nezbavi....

    "asi to bude tým,že nie som ani z Venuše..ani z Marsu..Ja "lietam" niekde medzi tymi dvoma planetkami..v beztiažovosti..))) " - teraz sa vazne usmievam, ja to hovorievam inak "zeny su z venuse, chlapi z marsu, a ja z pluta (ci uz po novom ani planeta nie je)" :o)









    publikované: 29.05.2007 19:50:22 | autor: spcxxx (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. Nahodou..
    nie sme z jednej planety?..
    len z opačnych koncov?..))))))))))))))))))))))))))))))))
    ale..vieš čo?..
    nechaj mi v odkaze tvoje icq..))))))))))
    ak sa nebojíííš..)))))))))))))))))
    publikované: 29.05.2007 19:58:19 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  27. tesim sa, ze ste si aspon pokecali:)))
    ...spcxxx mohol by si si zalozit blog.... myslim si ze by bol zaujimavejsi ako ten moj:)))...
    publikované: 29.05.2007 22:29:17 | autor: jastericka (e-mail, web, neautorizovaný)
  28. ah jaj :o)
    Vies kolko krat som uz pocul to o tom blogu? Neviem neviem, to by som sa uz musel fakt velmi nudit...
    Preco si myslis ze tvoj je nezaujimavy? Ved aj ja som nanho natrafil a zaujal ma. Viem ze si to priamo tak nepovedala ale...
    Rad si precitam nieco co napise niekto dobrovolne bez zisku, vtedy ked ma naladu a co povedat a nie "nasilu" ako zamestnanie.
    Ale priznam sa ze uz som ciastocne nalomeny, pretoze ostatne zaluby postupne upadaju a co budem robit napr. v zime? (okrem spania) :o)

    Nemam inak s blogermi dobre skusenosti, skus sa napr. spytat autoriek:
    http://sasankina.blogspot.com/ (ani neviem ako komentovat, s kamaratkou mame na to teraz vyraz "proste sasanka" ;o)
    http://cicamica.wordpress.com/ (uh za tu sa deeesne hanbim, priznam sa ze som bol do nej asi mesiac buchnuty no velmi sa zmenila :o)
    http://fantasticka-stvorka.blogspot.com/ (vyklula sa z nej basta obycajnosti a priemernosti, hmm)
    na osobu s nickom "Virus"

    Nechcel by som aby sa pripadny "moj blog" zvrhol na "bojove pole" ale zas ani na take "vzajomne vylizovanie prdeli" ako to byva bezne.... Co vlastne chcem?

    Icq? Pekny pokus o stengrovanie ;o) A ak si to myslela vazne tak by sa viac hodila otazka "ak sa ti chce"....
    ale dost kecov... 481 559 907

    publikované: 30.05.2007 01:06:49 | autor: spcxxx (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. este...
    naozaj ma mrzi ze ti tu takto parazitujem na tvojom blogu - tema ma zaujala a potom to uz slo nejak "same"...
    Prave mam totiz podobne myslienky a pocity....
    publikované: 30.05.2007 01:09:59 | autor: spcxxx (e-mail, web, neautorizovaný)
  30. :D
    neparazitujes... ja rada citam:)))
    publikované: 30.05.2007 14:16:35 | autor: jastericka (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. well
    začínam mať veľmi intenzívny pocit, že s rozchodmi a posratými vzťahmi sa rozsypalo vrece. ó, aký malebný začiatok leta !
    publikované: 30.05.2007 18:44:33 | autor: cica Mica (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. 2cpcxxx
    k tomu preco, len strucne, moze baba roky studovat racionalne vedy, moze milionkrat vyriesit problem z matiky alebo inej vedy, overi, dokazat...ale pride na to jej zenska chemia, zblazni sa do svojej" iluzie muza svojich snov" vola sa to vraj LASKA a vtedy skratuje, aj keby mala doktorat prirodnych vied, lebo sa riadi viac citom, len tolko k tvojej naozaj obsiahlej sprave chlape z toho PLUTA...:)...chcela som len povedat, ze je to vo vnimani sveta z jej pohladu, nedokaze si ho tak racionalne osvetlit, vidi to, co chce vidiet! a nie co je realita! TVRDA A VECNA AKO ZULA proste iluzia zalozena na baze snenia...
    publikované: 30.05.2007 19:52:32 | autor: slnecnica (e-mail, web, autorizovaný)
  33. slnecnica
    nechutne je natom ze ta iluzia sa obvykle vobec nezhoduje s "objektom", ble
    desne nechutne
    moje tvrde kriticke videnie sveta je v tom to lepsie.... iluzie sa buduju az na zaklade niecoho a tak potom nezistim aspon ze som bol "uplne mimo", ale len "ciastocne mimo" :o))))

    Ale snenie je fajn, len byva trpke prebudzanie ked sa neprozretelne konforntuje s realitou.
    publikované: 30.05.2007 23:02:15 | autor: spcxxx (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. mas pravdu...
    ja uz nechcem byt nikdy"uplne mimo"... lebo som dost casto a uz ma to prestava bavit!
    (len ci to nie je prave tym,ze som to ja,ze som taka a ze sa nezmenim... ze by to bola pretvarka spravat sa inak)
    publikované: 30.05.2007 23:07:53 | autor: jastericka (e-mail, web, autorizovaný)
  35. jasterka
    zamyslela si sa niekedy nad tym preco je takmer kazdy viacmenej "mimo"? je to totiz "evolucna vyhoda"

    Prirodzene mechanizmy totiz funguju na dost neprijemnom "masovom principe". Poviem to na uplne drsnom a jasnom priklade - spermie: Jedna mozno bude mat malilinkaty ciastkovy ucel v ramci vesmiru beztak zanedbatelny, no co tie zvysne miliony???? ved to je cisty odpad! daj im vysoku inteligenciu a zacnu problemy. Inteligentnejsie smermie si spocitaju ze ich usilie je nesmierne vysoko pravdepodobne uplne zbytocne, a keby aj.... je to len najmensia matrioska v dalsej vecsej - jedinec ktory by tym vznikol je len dalsou malilinkatou spermijkou v dalsej matrioske atd. atd...... (ktovie az pokial - zatial ledva vidime po hranicu vesmiru a nevieme ci je nieco dalej)

    A co si povie "chytra jedna"? Serem na system, co sa ja tu budem nahanat jak o zivot - uzijem si to malicko co tu mam a dlabem nato...
    Vsimni si aka je to zaroven "poistka proti inteligencii" z coho vyplyva ze inteligencia je znacne protievolucna. Je zrejme ze systemy v ktorych miera inteligencie kultury a vyspelosti presiahne urcitu hranicu speju k zaniku (mame tu napriklad obdobie Antiky a inych civilizacii ktore upadli a uvolnili priestor primitivnejsim, mame tu sucasny upadok celej bielej rasy ktora bola po storocia tahunom pokroku a vedy... Aj jednotlivci co sa psychicky rozlietaju byvaju obvykle ti inteligentnejsi a vnimavejsi)

    Ako aspon ciastocne potlacit destruktivny vplyv sirsieho vnimania na zivotaschopnost? Napriklad v spolocnosti su to rozne mechanizmy stylu nabozenstva a tradicii, ktore boli odjakziva urcitou brzdou, pretoze "oblbovali" a skreslovali zahmlievali vnimanie. Z hladiska jednotlivca tu mas emocie, t.j. to nase "byt mimo". Uz aj obycajna hlupa zavist, nenasytnost, slepe zalubenie, rozne pudy.... Vsetko prispieva k tvojej zivotaschopnosti.

    Preto bud rada ze "si mimo" - mas vyssiu sancu ze prezijes a tvoje deti... ;o)
    Lahsie totiz znesu tento "masovy princip" ktory ide presne proti inteligencii (niekto to porovnal ze v prirode ak by miliony rokov miliony opic trieskali do milionov pisacich strojov tak by zvnikli Shakespearove spisy - inteligenciou a vnimanim to ide aj priamo, efektivne, rychlo, bez okluk. Vnimanie treba chapat ako nutny predpoklad vyuzitelnosti inteligencie, pretoze "zbiera" podklady pre analyzu inteligencnymi schopnostami - vsimmni si kolko ludi je dost chytrych a pritom tupych)
    publikované: 31.05.2007 03:19:18 | autor: spcxxx (e-mail, web, neautorizovaný)
  36. spcxxx
    ..))))))...
    ráno...3.19...a toto z teba vyšlo..?.:))))))))))))))
    každopádne...pobavilo..)))))))))
    a suhlasim..))))))))))
    prvá VyVolena Linda mala pravdu..))))

    INTELIGENCIA BRZDI...))))))))))))))))
    publikované: 31.05.2007 09:22:14 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  37. mna nepobavilo....
    chces povedat ze mnoho ludi je tak isto ako spermie odpad? a to,ze su sprosti je dobre, lebo by zacali problemy? ak som to dobre pochopila?
    keby ze sa takto divam na svet je mi smutno..... a dlabam na celu evoluciu, zijem tu a teraz...
    publikované: 31.05.2007 10:41:21 | autor: jastericka (e-mail, web, autorizovaný)
  38. hmm
    Zalezi podla toho ako definujes slovo "odpad" - je to len slovo a da sa nanho pozerat z mnohych uhlov, no mna vhodnejsie nenapadlo.

    Su "odpad" z hladiska komplexneho systemu, resp. velmi lahko nahraditelni (ak sa jedna spermia z miliona "vykasle na svoju ulohu" tak to z hladiska systemu je nulovy problem). Pozri, v podstate aj nejaky Einstein nebol z hladiska systemu podstatny, pretoze ak by existoval v inej dobe, ak by uz pred nim neexistovalo mnozstvo inych teoretickych matematikov a fyzikov - tak by "vyflusol do prazdna" a zas naopak by s velmi vysokou pravdepodobnostou jeho ulohu zvladol niekto iny v tej dobe. To system vytvara prilezitosti a naozaj je to cele o "masovosti".

    Jednotlivec ma cenu iba sam pre seba a pre zopar inych jednotlivcov - inak je len miniaturnou bezvyznamnou zlozkou statistiky. Inteligentny a vnimavy jedinec si toto uvedomi a cim menej je "mimo" tak tym viac sa zacne spravat "protisystemovo" - sebecky. Lenze cim je vzdialenejsi systemu tym je menej zivotaschopny a zanika. Napriklad zena sa vyvynula k ucelu od prvej menstruacie byt nonstop tehotna alebo dojcit az do smrti / prechodu. "Moderna zena" sa brani svojim pudom, snazi sa viac mysliet na seba a neidentifikuje sa zo svojou ulohou ako ciastockou systemu a mnohe nemaju deti vobec -> lenze potom zaniknu, resp. pomaly zanikaju. "Prirodzena zena" ale tuto ulohu vykonava mnohokrat na ukor kvality svojej existencie.
    Takychto rovin existuje velke mnozstvo - dufam ze si ma uz viac pochopila ako som to myslel..... ;o)

    A prosim ta nechytaj ma za "slovicka" - su len biednym prostrednikom medzi myslienkou a jej zachytenim. Preto mam radsej metafory a prirovnania. Dokazom toho bud napriklad klasicky paradox ked "slovo" vyjadruje zaroven velmi vulgarnu nadavku a aj predmet najvrcholnejsich tuzieb :oD (urcite si domyslis na ake slovo narazam)

    Ella - aaano, mne to v noci najlepsie pali :o) Cez den som len taka "mrcinka".... ;o)
    publikované: 31.05.2007 19:20:12 | autor: spcxxx (e-mail, web, neautorizovaný)
  39. Podrezem hu
    Misselie, ty potrtkana nedorobena nedonosena zle pichnuta sliepka, tvoja mater je zakvasena frigidna skareda striga a zajtra hu podrezem! Kup si vence na hrob a povedz svojej frigidnej materi, ze uz zajtra zabijem! Na jednej strane sme mi muzi padavky (sracky), no na druhej sme znasilnuvaci, co si protireci co automaticky znamena, ze sme ibaj jedno z nich. S skratka schizacka tupa ovca a zajtra si dcerou smrti. Totok je tvoj posledny den
    publikované: 23.12.2018 00:24:41 | autor: Kamikadze88 (e-mail, web, neautorizovaný)
  40. Podrezem hu
    aj ty autorka tochtok clanku, zajtra si dcerou smrti. Kup si kvety, ja ta zajtra podrezem!
    publikované: 23.12.2018 00:27:15 | autor: Kamikadze88 (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014